• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to secondary sidebar
  • Skip to footer
web logo

Primăria comunei Grivița
Județul Vaslui

web logo

Primăria Grivița Vaslui

Bine ati venit pe website-ul oficial al Primariei Grivița, județul Vaslui

  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
    • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sunt autoritatea institutiei in cauză
    • Carieră(posturi scoase la concurs)
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferenta pentru reclamatie administrativa
      • Rapoartele de aplicarea legii nr. 544/2001
    • Buletin informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților (execuția bugetară) conform anexei
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de actele normative
    • Bilanțuri contabile
    • Alegeri
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor de valoare de peste 5000 de euro conform anexei
      • Contractele începand cu data aplicării memorandumului
    • Declarații de avere și interese funcționari publici
    • Formulare tip
  • Transparență decizională
    • Agenda publică
    • Rapoarte de evaluare a implementării legii 52/2003
    • Alte informații
      • Lista cu documentele de interes public
  • Primăria
    • ROF – Aparat de specialitate primar
    • Compartimente primarie
    • Rapoarte de activitate
    • Posturi vacante
    • Proiecte și investiții
    • Impozite și taxe
    • Asistență socială
    • Registru Agricol
    • Urbanism
    • Stare civilă
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta (SVSU)
  • Consiliul local
    • Componența Consiliului Local
    • Convocări ședințe Consiliul Local
    • Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ale ședințelor de consiliu
    • Anunțuri ședințe
    • Declarații de avere și interese consilieri locali
    • Rapoarte de activitate ale consilierilor locali
  • Comuna Grivița
    • Despre comuna Grivița
    • Date statistice
    • Harta comunei Grivița
    • Monografia comunei
    • Galerie
  • Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul oficial

Politici

  • Politica Cookie
  • Politică de confidențialitate

Vremea

Asistență socială

Alocaţia pentru susţinerea familiei

Familiile care au în îngrijire copii, cu un venit net pe membru de familie de până la 530 lei, care îndeplinesc şi alte condiţii referitoare la bunurile materiale aflate în posesie, precum şi la frecventarea de către copiii de vârstă şcolară a cursurilor, pot solicita primăriei de domiciliu acordarea alocaţiei pentru susţinerea familiei.

Alocaţia pentru susţinerea familiei este un beneficiu social selectiv, care se acordă prin testarea mijloacelor de trai şi este reglementat de Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, modificată şi republicată.

Cuantumurile se stabilesc în raport cu tipul familiei, veniturile realizate şi numărul de copii îndreptăţiţi să beneficieze.

Acte necesare în vederea întocmirii dosarului de alocaţie pentru susţinerea familiei (ASF), care se acordă pentru familii cu copii în intreţinere şi un venit net lunar de până la 530 lei/membru de familie

– Cărţi/buletine de identitate ale părinţilor (copie şi original);
– Certificatul de căsătorie (copie şi original);
– Certificatele de naştere ale copiilor şi cartea de identitate/buletinul pentru copii de peste 14 ani (copii şi original);
– Hotărâre judecatorească definitivă de divorţ, certificat de deces sau adeverinţă de la Penitenciar pentru soţul arestat, dacă este cazul (copie şi original);
– Hotărâre judecătorească definitivă de incredinţare a copiilor, hotărâre pentru instituirea unei măsuri de ocrotire a copilului, unde este cazul (copie şi original);
– Adeverinţe privind venitul net/cupoane de pensie/ajutor şomaj, pentru luna anterioară depunerii cererii. In adeverinţele de salariat, este necesar să se menţioneze salariul net pentru luna anterioară depunerii cererii, cu precizarea dacă se beneficiază sau nu de bonuri de masă, inclusiv valoarea acestora;
– Cupon pensie de intreţinere, dacă este cazul;
– Adeverinţe de elev cu precizarea numărului de absenţe nemotivate din ultimul semestru şcolar incheiat, nota la purtare şi menţiunea repetă/nu repetă; dacă repetă, se va menţiona motivul, iar in caz de motiv medical, se va ataşa copie după certificatul/documentul medical;
– Certificat de atestare fiscală de la Finanţele Publice Locale (de domiciliu), pentru ambii soţi/parteneri şi copiii adulţi necăsătoriţi, care locuiesc cu familia;
– Adeverinţa de la Registrul agricol, pentru ambii soţi/parteneri şi copii adulţi necăsătoriţi, care locuiesc cu familia;
– Certificat de încadrare in grad de handicap (copie şi original), dacă este cazul;
– In cazul uniunii consensuale/concubinaj, se vor prezenta şi documente referitoare la partener;

Condiţii de acordare stimulent educațional:

Stimulentul educaţional se acordă familiilor cu un venit lunar mai mic de 284 de lei pe membru de familie (2 x Venitul Minim Garantat pentru o persoană singură) și este condiționat de prezența zilnică a copiilor, la grădiniţă. Se acordă un tichet social pentru grădiniță de 50 de lei lunar, pentru perioada septembrie – iunie a anului şcolar.

Documente necesare:
– cerere – declaraţie pe proprie răspundere însoţite de actele doveditoare privind – componenţa familiei, precum şi a veniturilor realizate de către membrii săi;
 –dovada înscrierea/frecventarea activităţilor organizate de grădiniţă- documentele prin care se stabileşte componenţa familiei:
a) copie certificatele de naștere ale copiilor aflați în întreținerea familiilor defavorizate;
b) copie certificatul de căsătorie;
c) copie hotărârea judecătorească de încredințare în vederea adopției, potrivit legii;
d) copie hotărârea judecătorească de încuviințare a adopției, potrivit legii;
e) dispoziția conducătorului direcției generale de asistență socială și protecția copilului sau hotărârea comisiei pentru protecția copilului ori a instanței de judecată, după caz, pentru măsura plasamentului; hotărârea judecătorească de instituire a tutelei sau, după caz, dispoziția autorității tutelare, potrivit legii;
 f) hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este declarat/declarată dispărut/dispărută;
g) hotărârea judecătorească prin care soțul/soția este arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate și nu participă la întreținerea copiilor;
h) după caz, alte acte doveditoare privind componența familiei.

2. Acte de venit:
– adeverinţe cu salariul net şi cu menţiunea dacă sunt primite tichete de masă, precum şi valoarea lor.
– cupoane de pensie,
– cupoane de ajutor de şomaj,
– mandate poştale de plată, extrase de cont, decizii ori dispoziţii de stabilire a dreptului, etc.

ACTE NECESARE DOSAR COMISIE DE ORIENTARE ȘCOLARĂ

– cererea părintelui/ tutorelui legal adresată Comisiei de orientare şcolară şi profesională (tip);           

– copie acte de identitate copil/ elev/ tânăr (certificat de naştere/ C.I.);

– copii ale actelor de identitate ale părinților/ reprezentantului legal;

 – copia documentului prin care se face dovadacă persoana care semnează cererea este reprezentantul legal al copilului, de ex. hotărâre a instantei sau hotărâre a comisiei pentru protecția copilului;

– ancheta socială de la SPAS/ asistenții sociali din primării

– fișă medicală sintetică de la medicul de familie (tip)

– certificatul medical tip A5 de la medicul de specialitate

– fișă de evaluare psihologică (tip)

– fişă psihopedagogică (tip)                                                        

– copia foii matricole/ adeverință care atestă înscrierea copilului în unitatea de învățământ

– copia ultimului certificat de orientare şcolară şi/sau profesională (dacă este cazul).

– alte documente în copie (Certificatul de incadrare in grad de handicap cu plan de recuperare, sentințe de divorț, bilete de ieșire din spital, etc. )

Pentru familiile definite la art. 2 care au în întreţinere copii, la stabilirea venitului net lunar al familiei, în condiţiile alin. (1), se ia în calcul cuantumul alocaţiei de stat pentru copii stabilit înainte de intrarea în vigoare a Legii nr. 125/2015 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 65/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative. (alineat introdus prin art. unic din O.U.G. nr. 25/2015, în vigoare de la 30 iunie 2015 până la 31 decembrie 2015)

LISTA BUNURILOR CE CONDUC LA EXCLUDEREA ACORDĂRII AJUTORULUI SOCIAL/ALOCAȚIEI PENTRU SUSȚINEREA FAMILIEI/AJUTOR DE ÎNCĂLZIRE A LOCUINȚEI

Lista-bunurilor-care-duc-la-excludere-acordarii-ajutorului-social

Formulare tip Asistență Socială

Rapoarte de activitate:

2021

Raport-activitate-asistenti-personali-semestrul-I-2021

2020

Raport-activitate-asistentii-personali-sem-II-2020

2019

Raport-privind-activitatea-asistentilor-personali-in-semestrul-II-anul-2019

2018

Raport-privind-activitatea-asistentilor-personali-sem-II-2018-1

Bara principală

Servicii Online

  • Formulare Online
  • Verificare Cereri
  • Sesizari Online
  • Programari Online

Galerie

DJI 0780
DJI 0781
DJI 0777
DJI 0782
DJI 0784
DJI 0790
DJI 0791
DJI 0799
DJI 0793
DJI 0802
DJI 0804
DJI 0808
DJI 0807
DJI 0811
DJI 0809
DJI 0812
DJI 0814
DJI 0815
DJI 0817
DJI 0819

Fii pregătit

Footer

Despre Comuna Grivița

Grivița este o comună în județul Vaslui, Moldova, România, formată din satele Grivița (reședința), Odaia Bursucani și Trestiana. Se află la sud-est de municipiul Bârlad, pe DN24D care face legătura dintre orașele Bârlad și Galați.

Continuare…

Evenimente culturale

– Ziua comunei
– Ziua femeii (8 martie)

Program de lucru si audiente

Program de lucru

Luni – Vineri 08:00 -16:00

Audiențe

Secretar – Joi: 12:00 – 16:00

Viceprimar – Miercuri: 13:00 – 16:00

Primar – Marți: 09:00- 13:00
Joi: 09:00 - 14:00

Contact

Primăria Comunei Grivița

Comuna Grivița
Județul Vaslui, ROMÂNIA
Telefon: 0235-424744
Fax: 0235-424677
Email: grivita@vs.e-adm.ro

© 2023 Site-ul Oficial al Primăriei Comunei Grivița, județul Vaslui

Website dezvoltat de DIGITAL CUISINE

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau le puteți dezactiva in .

Primăria Grivița Vaslui
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.