• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to secondary sidebar
  • Skip to footer
web logo

Primăria comunei Grivița
Județul Vaslui

web logo

Primăria Grivița Vaslui

Bine ati venit pe website-ul oficial al Primariei Grivița, județul Vaslui

  • Despre noi
    • Legislație
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
    • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sunt autoritatea institutiei in cauză
    • Carieră(posturi scoase la concurs)
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferenta pentru reclamatie administrativa
      • Rapoartele de aplicarea legii nr. 544/2001
    • Buletin informativ
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare
      • Situația plăților (execuția bugetară) conform anexei
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii precum și alte drepturi prevăzute de actele normative
    • Bilanțuri contabile
    • Alegeri
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor de valoare de peste 5000 de euro conform anexei
      • Contractele începand cu data aplicării memorandumului
    • Declarații de avere și interese funcționari publici
    • Formulare tip
  • Transparență decizională
    • Agenda publică
    • Rapoarte de evaluare a implementării legii 52/2003
    • Alte informații
      • Lista cu documentele de interes public
  • Primăria
    • ROF – Aparat de specialitate primar
    • Compartimente primarie
    • Rapoarte de activitate
    • Posturi vacante
    • Proiecte și investiții
    • Impozite și taxe
    • Asistență socială
    • Registru Agricol
    • Urbanism
    • Stare civilă
    • Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta (SVSU)
  • Consiliul local
    • Componența Consiliului Local
    • Convocări ședințe Consiliul Local
    • Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local
    • Hotărâri ale Consiliului Local
    • Procese verbale ale ședințelor de consiliu
    • Anunțuri ședințe
    • Declarații de avere și interese consilieri locali
    • Rapoarte de activitate ale consilierilor locali
  • Comuna Grivița
    • Despre comuna Grivița
    • Date statistice
    • Harta comunei Grivița
    • Monografia comunei
    • Galerie
  • Anunțuri
  • Contact
  • Monitorul oficial

Politici

  • Politica Cookie
  • Politică de confidențialitate

Vremea

Consiliul local

Consiliul local are iniţiativă şi hotărăşte, în condiţiile legii, în toate problemele de interes local, cu excepţia celor care sunt date prin lege în competenţa altor autorităţi ale administraţiei publice locale sau centrale.

      Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

1. atribuţii privind unitatea administrativ – teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local:

a) aprobă statutul comunei, oraşului sau municipiului, precum şi regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local; prin ordin al ministrului de resort se aprobă un model orientativ al statutului unităţii administrativ – teritoriale, precum şi un model orientativ al regulamentului de organizare şi funcţionare a consiliului local;
b) alege viceprimarul/viceprimarii, din rândul consilierilor locali, la propunerea primarului sau a consilierilor locali, în condiţiile art. 152 alin. (2) din Codul administrativ;
c) aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;
d) exercită, în numele unităţii administrativ – teritoriale, toate drepturile şi obligaţiile corespunzătoare participaţiilor deţinute la societăţi sau regii autonome, în condiţiile legii;
e) hotărăşte înfiinţarea sau reorganizarea de instituţii, servicii publice, societăţi şi regii autonome, în condiţiile legii.

2. atribuţii privind dezvoltarea economico – socială şi de mediu a comunei, oraşului sau municipiului:

a) aprobă, la propunerea primarului, bugetul unităţii administrativ – teritoriale, virările de credite, modul de utilizare a rezervei bugetare şi contul de încheiere a exerciţiului bugetar;
b) aprobă, la propunerea primarului, contractarea şi/sau garantarea împrumuturilor, precum şi contractarea de datorie publică locală prin emisiuni de titluri de valoare, în numele unităţii administrativ – teritoriale, în condiţiile legii;
c) stabileşte şi aprobă impozitele şi taxele locale, în condiţiile legii;
d) aprobă, la propunerea primarului, documentaţiile tehnico – economice pentru lucrările de investiţii de interes local, în condiţiile legii;
e) aprobă strategiile privind dezvoltarea economică, socială şi de mediu a unităţii administrativ – teritoriale;
f) asigură un mediu favorabil înfiinţării şi/sau dezvoltării afacerilor, inclusiv prin valorificarea patrimoniului existent, precum şi prin realizarea de noi investiţii care să contribuie la îndeplinirea programelor de dezvoltare economică regională şi locală;
g) asigură realizarea lucrărilor şi ia măsurile necesare implementării şi conformării cu prevederile angajamentelor asumate de România în calitate de stat membru al Uniunii Europene în domeniul protecţiei mediului şi gospodăririi apelor pentru serviciile furnizate cetăţenilor.

3. atribuţii privind administrarea domeniului public şi privat al comunei, oraşului sau municipiului:

a) hotărăşte darea în administrare, concesionarea, închirierea sau darea în folosinţă gratuită a bunurilor proprietate publică a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, precum şi a serviciilor publice de interes local, în condiţiile legii;
b) hotărăşte vânzarea, darea în administrare, concesionarea, darea în folosinţă gratuită sau închirierea bunurilor proprietate privată a comunei, oraşului sau municipiului, după caz, în condiţiile legii;
c) avizează sau aprobă, în condiţiile legii, documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism ale localităţilor;
d) atribuie sau schimbă, în condiţiile legii, denumiri de străzi, de pieţe şi de orice alte obiective de interes public local.

4. atribuţii privind gestionarea serviciilor de interes local:

a). asigură cadrul necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local privind:

a) educaţia;
b) serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei şi a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială;
c) sănătatea;
d) cultura;
e) tineretul;
f) sportul;
g) ordinea publică;
h) situaţiile de urgenţă;
i) protecţia şi refacerea mediului;
j) conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice şi rezervaţiilor naturale;
k) dezvoltarea urbană;
l) evidenţa persoanelor;
m) podurile şi drumurile publice;
n) serviciile comunitare de utilităţi publice de interes local;
o) serviciile de urgenţă de tip salvamont, salvamar şi de prim ajutor;
p) activităţile de administraţie social – comunitară;
q) locuinţele sociale şi celelalte unităţi locative aflate în proprietatea unităţii administrativ – teritoriale sau în administrarea sa;
r) punerea în valoare, în interesul colectivităţii locale, a resurselor naturale de pe raza unităţii administrativ – teritoriale;
s) alte servicii publice de interes local stabilite prin lege.

b) sprijină, în condiţiile legii, activitatea cultelor religioase;
c) aprobă construirea locuinţelor sociale, criteriile pentru repartizarea locuinţelor sociale şi a utilităţilor locative aflate în proprietatea sau în administrarea sa.

5. atribuţii privind cooperarea interinstituţională pe plan intern şi extern:

a) hotărăşte, în condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu persoane juridice române sau străine, în vederea finanţării şi realizării în comun a unor acţiuni, lucrări, servicii sau proiecte de interes public local;
b) hotărăşte, în condiţiile legii, înfrăţirea comunei, oraşului sau municipiului cu unităţi administrativ – teritoriale din alte ţări;
c) hotărăşte, în condiţiile legii, cooperarea sau asocierea cu alte unităţi administrativ – teritoriale din ţară sau din străinătate, precum şi aderarea la asociaţii naţionale şi internaţionale ale autorităţilor administraţiei publice locale, în vederea promovării unor interese comune.

Bara principală

Servicii Online

  • Formulare Online
  • Verificare Cereri
  • Sesizari Online
  • Programari Online

Galerie

DJI 0780
DJI 0781
DJI 0777
DJI 0782
DJI 0784
DJI 0790
DJI 0791
DJI 0799
DJI 0793
DJI 0802
DJI 0804
DJI 0808
DJI 0807
DJI 0811
DJI 0809
DJI 0812
DJI 0814
DJI 0815
DJI 0817
DJI 0819

Fii pregătit

Footer

Despre Comuna Grivița

Grivița este o comună în județul Vaslui, Moldova, România, formată din satele Grivița (reședința), Odaia Bursucani și Trestiana. Se află la sud-est de municipiul Bârlad, pe DN24D care face legătura dintre orașele Bârlad și Galați.

Continuare…

Evenimente culturale

– Ziua comunei
– Ziua femeii (8 martie)

Program de lucru si audiente

Program de lucru

Luni – Vineri 08:00 -16:00

Audiențe

Secretar – Joi: 12:00 – 16:00

Viceprimar – Miercuri: 13:00 – 16:00

Primar – Marți: 09:00- 13:00
Joi: 09:00 - 14:00

Contact

Primăria Comunei Grivița

Comuna Grivița
Județul Vaslui, ROMÂNIA
Telefon: 0235-424744
Fax: 0235-424677
Email: grivita@vs.e-adm.ro

© 2023 Site-ul Oficial al Primăriei Comunei Grivița, județul Vaslui

Website dezvoltat de DIGITAL CUISINE

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru.

Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau le puteți dezactiva in .

Primăria Grivița Vaslui
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.

Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.