Lista cu documentele de interes public
– Hotărârile consiliului local;
– Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
– Informări și rapoarte prezentate în ședințele consiliului local;
– Procesele verbale privind ședințele consiliului local;
– Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
– Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
– Dispozițiile cu caracter normativ ale primarului;
– Programul de funcționare și programul audiențelor;
– Raportul anual de activitate al primarului;
– Raportul anual privind implementarea Legii nr. 544/2001;
– Raportul de activitate cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
– Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
– Raportul privind implementarea Legii nr. 52/2003;
– Rapoartele de activitate ale consilierilor locali;
– Raportul privind starea economică, socială și de mediu a comunei;
– Componența consiliului local;
– Declarațiile de avere și interese ale primarului/consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
– Organigrama aparatului propriu;
– Codul de etică al angajaților instituției;
– Planul Urbanistic General, Planurile Urbanistice Zonale și Planurile Urbanistice de Detaliu;
– Lista certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/ desființare eliberate.
– Regulamentul de organizare și funcționare al instituției;
– Regulamentul de organizare și funcționare al consiliului local;
– Bugetul local, bilanțul contabil;
– Anunțuri – Invitații de participare în conformitate cu ”Norma Internă privind procedura simplificată proprie”, pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziție publică, Anunțurile de atribuire a contractelor de achiziție publică;
– Lista de investiții, contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
– Informațiile privind organizarea licitațiilor conform legislației în vigoare;
– Programul și strategia de dezvoltare economico-social;
– Programele și strategiile proprii;
– Anunțuri privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a funcțiilor publice vacante;
– Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
– Datele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet);
– Datele de contact ale instituțiilor/serviciilor aflate în subordinea Primăriei;
– Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.